jackvandam.reismee.nl

Inpakken en geestelijk/lichamelijk voorbereiden

Hallo luitjes,

Me laatste weekje in nederland! Heb helaas vorige week een ongeluk gehad, waar ik niks meer vanaf weet en de nodige lichamelijke schade heb. gekneusde knie, gekneusde schouder en me kaak is op twee plekken gebroken. Gelukkig gaat het alweer wat beter met mijn schouder en knie, me kaak voel ik ook al wat minder. Maandag een afspraak in het ziekenhuis waar ik te horen krijg of ik een operatie moet of niet! Moet dit wel, word mijn reisje curacao verplaatst, waarschijnlijk. Dus ik hoop dat de dokter me morgen erg blij maakt! Koffertje vanmiddag grotendeels ingepakt, en voor de rest lekker uitrusten en me lichaam niet teveel belasten. Helaas geen drank de laatste week, maar goed, ik ga er wel voor zorgen dat ik me laatste week goed en gezellig afsluit, woensdag me afscheidsfeest! Helaas is 80% op vakantie maar goed, scheelt weer een hoop hea!

Waarschijnlijk zullien jullie erg benieuwd zijn hoe het met me gaat daar en wat ik daar allemaal doe! Ik zal om de zoveel dagen op me site zetten wat ik doe en ik zal er wat foto's bij zetten! natuurlijk niet ELKE foto ;) Ik zie jullie volgend jaar weer en sommige mensen wat eerder die langs komen!

Groetjes, allochtoontje Jack

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!