jackvandam.reismee.nl

1 maand voorbij, nog 11 te gaan!

De tijd gaat hard, er is alweer 1 maand voorbij! Het lijkt net alsof ik vorige week pas ben aangekomen! Het leven hier is echt TOP!!! Ik ben al aardig goed ingewerkt en alles loopt ook gewoon lekker! Met me collega´s kan ik het goed vinden en ze zijn ook allemaal superaardig! Vorige week is er weer eentje naar Nederland vertrokken en morgen vertrekt er ook weer 1tje, volgende week vertrekt er ook 1, maar goed, we hebben 6 sollicitaties vanuit Nederland dus dat is leuk om te horen!

Gistermorgen 2 jongens, die hier op vakantie waren, uitgezwaaid! Dus woensdagavond even gezellig afgesloten, en als bedankje kreeg ik een AZ shirt! :S! Nou, ik heb maar aardig gedaan, dus de volgende morgen vroeg me bed uit, na een gezellige avond! Even naar het terras waar ze zaten in het AZ shirt, konden ze erg om lachen, maar heb hem wel weer snel uitgetrokken, want voelde me niet op me gemak!

Over 3 weken vertrekt er ook weer een jongen naar Nederland, waar ik goed mee om ga, Jammer maar helaas! Volgende week zit me huis toch weer vol, dus dat word hartstikke gezellig!!

Als het goed is heb ik er volgende week een bijbaantje bij! Mensen werven voor het goede doel zoals o.a. het Kankerfonds, WNF etc. Diensten van 3 uur, en je staat op de drukke toeristische plekken. Geen droombaan, maar je pakt toch even lekker 16 gulden per uur! Dus dat is toch leuk meegenomen!

Nu maar even een lekker uitsmijtertje bakken, nog ff lekker chillen en dan weer aan de slag!

Binnenkort weer meer

Chille op de Antille

Jack!

Reacties

Reacties

"De Oevertjes"

Hallo Jack,

We willen jouw voor morgen een hele fijne verjaardag wensen, maak het gezellig en wij nemen er vanavond
een "burrel" op! Jack, 18 jaar is toch wel weer heel bijzonder! Van harte

margot

hey ik ben blij dat het goed met je gaat, geniet maar en zeker van het weer, het is hier klote weer. de tijd gaat zeker snel alweer een maand weg. dikke knuf moeders

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!