jackvandam.reismee.nl

Alweer ruim 9 weken vertrokken!

Ik zit nu in de 10e week, dat ik hier zit, en dus nog 42 weken te gaan! Niet echt een straf hier! Het huis zit vol, en we hebben best een hechte vriendengroep! Elke avond zitten we gezellig met ze alle bij elkaar onder het genot van een lekker Polar biertje of een Presidente. Heeeeerlijk! Heineken smaakt zelfs neit eens meer zo lekker! Vaak kom ik pas laat aan, of kom ik aan dat iedereen alweer slaapt. Iedereen heeft een beetje ambtenarentijden en ik heb een heel ander leven, horecatijden. Ik werk hier veel, 5 dagen per week bij het plein, waar ik altijd nog doorwerk als ik om 8,9 of 10 uur klaar ben. ik begin dan om 11 of 12 uur smiddags.

In de 2 vrije dagen werk ik voor CliniClowns Curacao. Hier sta ik dan voor een supermarkt en moet ik mensen werven, om lid te worden. Leuk werk en het schuift nog veel ook! Altijd leuk meegenomen natuurlijk, en ik ben nog goed bezig ook!

Onze groep, huis 7, is een leuke groep en we hebben leuk contact met elkaar! We zijn nu bijnamen voor elkaar aan het verzinnen! aangezien mijn sterren, heet ik Sterretje hahaha. We hebben veel leuke en gekke foto´s gemaakt van elkaar en er komen er nog heeel veel aan. Deze laat ik natuurlijk allemaal zien in Nederland. Wil je een Sneak Preview hebben? Kijk dan even op mijn facebook, hier staan een aantal foto's op.!

Afgelopen week het erg zwaar gehad, erg heimee naar Nederland. Donderdag een telefoontje gekregen wat ik niet zo leuk vond, dus wilde eigenlijk zo snel mogelijk terug. sinds gistermiddag is dat gevoel gelukkig weer over en wil ik hier nog wel even blijven!

Zaterdag een voetbaltoernooi waar ik achter de bar sta, schuift ook nog wat en het word beregezellig natuurlijk. Binnenkort ook zelf beginnen met voetballen bij FC Juristen. Lijkt me hartstikke leuk!

Op het werk gaat het ook goed, steeds weer mensen die komen en gaan, die dan maar een paar dagen werken en dan of vertrekken of worden ontslagen omdat ze niet hard genoeg kunnen werken.

Vrijdag komt er een vriendin van een huisgenootje langs, ik ben die dag gelukkig vrij, dus ik ga dan maar gelijk even de gids uithangen en lekkker chillen op het strand. het is alweer ruim 5 weken geleden, dat ik echt een HELE dag vrij was en geen verplichtingen had.

Ik kan alle mensen uit Nederland aanraden om hierheen te komen, of werk of vakantie. De sfeer is zo relaxed, de mensen zijn aardig, en alles is lekker op ze gemak.

In nederland heb je de klok, hier heb je de ttijd. HEEERLIJK die instelling.

Nou, ik hoop maar dat er binnenkort wat mensen komen hierheen! Is echt de moeite waard en eeen vakantie die je niet zal vergeten!

Nou, dit was eindelijk weer een bericht sinds 1 maand.

Binnenkort weer wat meer!

Chillen op de Antille

Jack

Reacties

Reacties

Eric & Elzelien

Hoi Jack!

Goed om te horen dat je het naar je zin hebt. We hopen dat dat gevoel blijft en dat de heimwee weg blijft. We blijven je volgen via deze site... Geniet-werk/ze!!

Eric en Elzelien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!