jackvandam.reismee.nl

Ziekenhuis geweest

Nou, ik kom net het ziekenhuis uit. en mag vrijdag gelukkig gewoon weg! Helaas nog wel 4 tot 6 weken lang vloeibaar voedsel, daar ben ik dus totaal niet blij mee want ik heb echt onwijs zin in een lekkere vette pizza van de baraka! Gelukkig geen operatie, tenzij me tanden niet recht op elkaar groeien, dan word het een operatie en worden me kiezen 6 weken lang op elkaar gezet, dat is dus geen prettig vooruitzicht! Ik moet mezelf maar even aan de regeltjes houden dus!

Net wel DE vlag van curacao gehad, onwijs vet! De hele week mag dus de vlag uit en deze gaat ook lekker mee naar curacao, natuurlijk wel samen met een Ajax vlag en sjaal! Ajax on tour! Haha!

Gelukkig dus positief nieuws van het ziekenhuis, nu nog maar een paar dagen in Nederland. Woensdag me afscheidsfeest, donderdag puntjes op de i zetten, en vrijdagmorgen vroeg weg! Begint al aardig te kriebelen en heb er toch wel onwijs zin in!

groetjes,

Allochtoontje Jack

Reacties

Reacties

Steffanie

haay jack!
hele tijd niet gesproken maaar kwas toch ff benieuwd naar je! wat ga je percies vooor opleiding doen dan?
best wel zwaar omdat je het ongeluk heb gehad en dat je dan alles in je eentje moet doen met die voeding enz
Maaar komt vast helemaal goed met je!
heeel veeel succes en kijk je uit daaar!
xxx

Jack

Heee!!

welke steffanie ben jij ook alweer dan:)??

Ik doe al 5 maanden geen opleiding meer! Ben de afgelopen tijd aan het werk geweest als kok, en ga nu achter de bar en bediening hierzo!:)

x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!