jackvandam.reismee.nl

aangekomen in Curacao!

Nou, na al die maanden/weken voorbereiding en zenuwachtig wachten ben ik er eindelijk!

De reis is vlot verlopen en ben nu aangekomen in me studentenhuis. Ziet goed, voor curacao begrippen, goed uit! Koffertje is uitgepakt en de kamer heeft een transformatie! ajax vlag, ajax sjaal en Rijnsburg sjaal natuurlijk! Alle spullen neergezet, klamboetje opgehangen, ik ben er klaar voor! Zit nu nog met 3 andere, waarvan er 2 volgende week vertrekken! De ander is tegelijk met mij aangekomen! Begin augustus komt de volgende lading! ben benieuwd. Op paar minuten lopen zit een winkeltje, strand is 2 minuten lopen en op 4 minuten lopen zit een grote vijver. Op 10 minuutjes lopen zit me werk, dus is goed te doen, toch nog even beweging! In me straat zitten 2 eetcafetjes, waar je gezellig wat kan eten en drinken, Appartamenten voor bezoekende familie is in aanbouw en is volgende maand klaar! Dus ik zou zeggen, Kom gezellig langs! Op schiphol lekker een flessie baleco gehaald, kuurtje zit erop dus ik mag weer een drankje, wel met mate natuurlijk! Eerst nog maar even lekker bijkomen en wennen aan het klimaat! Dit weekend nog lekker vrij en maandag een gesprek bij het stagebureau en dinsdag, als het goed is beginnen bij me werk! Ik heb er erg veel zin in! Het is nog wel even wennen en kijken hoe alles werkt en hoe de cultuur in elkaar zit, maar dat went zo! Het is nog rustig in huis, maar dat zal waarschijnlijk snel voorbij zijn! Het uitzwaaien op schiphol was zwaar, maar ging toch beter dan verwacht, hoefde zelfs niet te huilen! haha, in tegenstelling tot me moedertje, aagghhh! Ik ben er nog steeds hoor, alleen even wat verder weg! maarja lang leve internet en de telefoon! Relaxede sfeer op het eiland, makkie aan, no stress! Vanavond denk maar even hapje eten met de huisgenoten en eilandje verkennen denk ik, Klamboetje hangt ook, bed is opgemaakt dus ik ga denk maar vroeg naar bed! Zwaar daggie geweest! Nou, binnenkort weer meer informatie!

Groetjes uit de Antille

Allochtoontje, Jack

Reacties

Reacties

gertjan heemskerk

klinkt goed jack maak er wat van ,goed te horen dat je goed aangekomen bent niet te veel feesten he ben gewoon jaloers dat ik dit nooit gedaan heb groetjes gert,catie,oscar en alex

Annemiek

Jack!
Leuk om te lezen dat je goed bent aangekomen. Nou heel erg veel (werk) plezier! We houden je in de gaten via je site :D

Groetjes,

Annemiek en Roy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!