jackvandam.reismee.nl

De eerste dagen!

Ben nu alweer een paar dagen hier en het bevalt goed! De sfeer is uiters relaxed, en alles is lekker rustig aan, Ik heb veel door het centrum gelopen om te kijken waar alles is! Bij aantal café´tjes gewoon lekker een biertje gedaan en toen weer weg, soort mini/kroegentocht! Het is heel stil in het gebouw, de andere 3 die er zijn, zijn bijna altijd weg, dus zit 9 van de 10 x alleen, rustig en saai, maar ook wel weer lekker rustig. 2 Tentjes in me straat zijn best gezellig, maar ga er ook weer niet teveel heen, kost toch geld en ik kan net zo goed op me dakterrasje zitten, wat ik dus veel doe! Ik heb nog niets inspannends gedaan, behalve veel gelopen. ik kon tenminste nu nog even goed uitrusten en morgenochtend een introductiegesprek bij Wereldstage, smiddags het gesprek bij me werk, en dan dinsdag beginnen! werkkleding= Spijkerbroek, polo, schort, heeerlijk in die geilewarmte van 30/40 graden! 1 grote sauna! Moeten we toch maar even doorheen bijten! Als het goed is komt begin augustus een nieuw ladinkje studenten, het is wel te hopen want het word anders wel heel rustig! begin september begint natuurlijk pas de echte stageperiode! Dus ik hoop dat ik dan niet me verjaardag in me 1tje hoef te vieren haha! Maar een beetje rust kan ook geen kwaad, na een drukke en rare periode! Ik zit dus veel in me 1tje op het dakterras of in de eetkamer met een muziekje, fles water en een peukie, en gewoon lekker chillen niks doen! Dat zal na dinsdag waarschijnlijk wel wat anders worden, werken in die warmte! Maar goed, daar heb ik voor gekozen en ik heb zin om het te doen! Het is tot nu toe nog veilig geweest, s'avonds heb ik beveiliging in me wijk, en het word afgeraden om in je 1tje buiten s'avonds rond te lopen! Dat heb ik dus wel gedaan en er is niks gebeurd, maar goed het kan altijd nog! Er zijn 2 zwervers naar me toe gekomen voor geld, en er bood iemand me jamaicaanse weed aan, en of ik ff met hem mee wilde lopen! Gewoon nee zeggen en doorlopen en dan is er niks aan de hand! Het lijkt allemaal veel enger dan dat het is! Nou, vanavond misschien even langs het jazzcafetje voor een soepje en een biertje en dan vroeg naar bed, want morgen er weer vroeg uit, een belangrijke dag! En even kijken of ik hier me autorijbewijsje kan halen, zal waarschijnlijk véél geld schelen in vergelijking met achterlijk dure nederland! Check de foto's voor de omgeving en me huisje en binnenkort weer een nieuw verhaaltje!

Chille op antille

Jack

Reacties

Reacties

margot

hey lieverd hoe is het daar, hier alles wel. leuke mensen in je groep dikke klus uit het natte Rijnsburg

thara

broeerr!
als je over een jaar terug komt he, neem dan ff de zon mee. ben je al een beetje bruin?
wedde kom je als dikke neger terug hahaha,
grapjeee! is het wel leukk?

xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!