jackvandam.reismee.nl

Het leven op de antille!!

Wat een droomleven in curacao! Alles is hartstikke relaxed, en vriendelijk! Op het werk zijn ze hartstikke geinteresseerd in me in wat ik hier doe en waarom, dus das is hartstikke leuk! De afgelopen dagen achter de bar gestaan, en dat is hartstikke leuk! achter de bar sta je in je ééntje, dus ik kreeg kleine rondleiding keuken, en ik werd gelijk neergezet en zo van, nou succes! De beste manier om het te leren! Ik heb het onwijs naar me zin, en ik leer steeds meer en meer op het werk! Ik zie mezelf hier volgend jaar ook nog wel werken!

Mocht ik hier willen blijven werken volgend jaar, zou ik misschien wel weer gewoon bij Pleincafe kunnen werken en anders kan ik ook ergens aan de slag! Er zijn hier ZAT opties!

Gisteravond even na het werk met collega's een drankje gedaan bij een café'tje wat van dezelfde eigenaar is, was onwijs gezellig! Iedereen had aardig trek dus we hebben even de auto gepakt en toen zijn we naar een Amerikaans wegrestaurant gegaan wat 24/7 open is! Echt typisch amerikaans, allemaal vet eten dus ik had om 5 uur snachts nog even een dik ontbijt zitten weg werken! Het was alleen heel koud binnen door de airco, en het personeel stond zelfs met winterjassen aan te werken! ZIjn ook niks gewend he!

Mijn oom en tante zijn nu ook over voor 2 weekjes! Onwijs leuk! Ik heb al even contact met ze gehad en ik ga morgen dus echt ZO IETS GAAFS doen! Ik mag mee naar de dolfijnentherapie van me neef! HOE gaaf is dat! Mijn neef is gehandicapt dus gaat hier naar de therapie met dolfijnen! Dit lijkt me echt onwijs mooi om te zien hoe dit in zijn werking gaat! Na de therapie gaan we even een pizzatje eten bij hun thuis! Dus dat word denk ik wel onwijs gezellig!

Vrijdag komen er nieuwe mensen naar het huis, dus ik ben gelukkig vrij die dag! Dus als ze hier zijn aangekomen vang ik ze even op en dan gaan we even de Happy hours af, en hapje eten, dus word wel gezellig!

Het eerste salarisstrookje is alweer binnen hoor! Het is maar van één week, maar geld is altijd welkom he!

Nou, ik ga maar even ontbijten en chillen, en dan vanavond weer aan de slag!

Chillen op de antillen!

Jack

Reacties

Reacties

Bernard

Ha die Jack,
ik heb zo`n beetje je verhalen door zitten lezen. Zo te zien heb je het erg naar je zin ! Geweldig om zo reis en werkervarin op te kunnen doen in de verre.
Hoe gaat het eigenlijk met je zere muil ;-) hihihih, mag ik toch wel zo zeggen ;-) Eet je nog steeds vloeibaar (ik bedoel geen bier :-) of kan je alweer vast voedsel vermalen ? Het is in ieder geval gaaf om te lezen dat het je daar goed afgaat en je het naar je zin hebt.
Met de kerst hebben wij een biefstuk extra hahaha. Ik wens je veel plezier en goede resultaten achter de tap, schenken en bedienen heh !!! Groeten Bernard

Hans en Erica

Gefeliciteerd met je eerste salarisstrook in Curacao! We vinden het fijn dat je het zo naar je zin hebt. Papa en ik zijn vanavond uit eten geweest met Powlek en Bea. Heerlijk! Ouderwets gezellig en veel gelachen. We spreken je gauw weer. Dikke kus en tot snel op de digitale snelweg!

GERT CATIE OSCAR EN ALEX

kilinkt echt super daar leuk je verhaaltjes te lezen het ga je goed maak er wat van maar dat ga wel lukken zie ik gr je buurtjes

oma v.d. bosch

wat een leuke berichten lezen we van je Jack. We missen je wel hoor. Je komt niet meer in de tuin werken en ook geen pannekoeken meer eten ! Maar... als je `t maar naar je zin hebt. Ja, hard werken natuurlijk, maar dat kan geen kwaad, je bent jong ! Hoop gauw weer wat te lezen van je. gr.en liefs van Oma

Marloes van Dam

Hoi Jack,
Goed te horen dat het goed gaat met je.
Volgend bericht wordt iets langer van mij!!

Veel liefs van ons

elsvandenbosch@hotmail.nl

Lieve Jack,
Wat leuk dat we op deze manier contact kunnen houden. Ik kan je nog niet zien maar dat komt nog wel ! Jammer dat je niet meer kunt komen schoffelen maar `t lukt me nog wel. Heb nieuwe auto besteld (peugeot 107) Mis je je
scooter of is alles te belopen ? Tot schrijfs Liefs Oma

Jack

Haaa omaa!

Zoozo, een nieuwe auto! Toe maar, en dat allemaal van het AOW´tje! Nou, binnenkort moeten we maar is een keer skypen!

Spreek u snel weer!

Hans, Erica en Robin

Hallo Jack,
Nog even en we gaan jouw verjaardag vieren. Wel raar hoor, dat je er zelf niet bij bent...
We bellen je dan wel weer even! Groetjes van ons drietjes!
XXX

Hans, Erica en Robin

Je klonk nog een beetje slaperig aan de telefoon, om 12.00 uur jouw tijd. Je hebt zeker jouw verjaardag ook al een (beetje...) gevierd, na je werk?
Nou, in ieder geval nog een keertje van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag!
Dikke kus van ons drietjes.

Marloes van Dam

Jarige Jack,

Gefeliciteerd 18 jarige? Weer een mijlpaal in je leven!!
geniet nog even van de avond, wij drinken er eentje op jou.
Veel liefs Marloes Frederique en Teun.

Oma van den Bosch

hallo Globetrotter !
Heb je m`n kaartje voor je verjaardag ontvangen, zo
niet dan hierbij gefeliciteerd met je 18e verjaardag !
Leuk dat we steeds contact met je hebben. Hoe ging je
nieuwe baantje ? We horen het wel weer.
Veel liefs van Oma

Dymphna Vree

Lieve Jack, Leuk om je enthousiaste verhalen te lezen. Gefeliciteerd nog met je verjaardag. Nu mag je ook stemmen! Mooi dat je het zo naar je zin hebt. Je hebt het in ieder geval een stuk warmer dan wij hier in Nederland en met name droger. Geniet er van en tot horens.
Robbert en Dymphna

nico van dam

Hoi jack,

Alles goed daar? Zijn nu weer twee weken terug en eindelijk komt de zon een keer door........ Is op CUR wel anders. is ons bericht voor je 18e verjaardag nog doorgekomen? Heb een sms gestuurd, maar gelet op mijn technische vaardigheid weet ik niet of het is gelukt.

Ik weet nog niet wanneer ik weer naar CUR kom; zal je dan snel mailen. Kunnen we weer naar Omundo gaan........


Groeten van ons allemaal en take care.

nico

nico van dam

Hoi Jack,

Hoe gaat het met je. Vermaak je je nog een beetje? In ieder geval heb je het met het weer beter getroffen. Ik weet nog niet wanneer ik weer richting CUR kom. Hoop dit binnen twee weken te weten.

Veel plezier daar,

groet Nico

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!