jackvandam.reismee.nl

Eindelijk weer een verhaal!

Laat ik maar is wat van me horen na anderhalve maand geen nieuw verhaal!

Het leven gaat hier nog steeds ze gangetje en ik ben al aardig ingeburgerd onder de mensen die hier ook wonen. Ga steeds vaker weg met collega´s en mensen die hier ook wonen, Nederlandse mensen. Na 2-3 maanden een gesprek gehad op me werk, en ze waren hartstikke tevreden over me en ze hadden geen negatief iets, hartstikke super om dat te horen! Ik heb dus ook salarisverhoging gehad. Hier op het werk ´verwachten´ ze en WILLEN ze dat ik hier lekker blijf wonen. dat ik alleen nederland ga om op vakantie te gaan!

Zit dus erg te twijfelen over wat ik nou uiteindelijk moet doen, of terug naar nederland, of hier blijven wonen. Ik heb het hier hartstikke goed, mensen zijn aardig en ik heb een leuke vriendenkring opgebouwd. Dus het is ook erg moeilijk om een keus te maken wanneer ik terug ga en of ik dan alleen op vakantie kom of blijf. Dit zal de komende maanden nog even hard nadenken worden!

Sinds kort zelfs een eigen show, De Jeck&Jack Show! Hartstikke leuke avond! Karaoke, nederlandse muziek, en veel gezelligheid natuurlijk! Dit doe ik samen met een collega, foto's zijn te zien op Facebook!

Ik kan het nog steeds goed vinden met de mensen uit me huis, zijn aardig! Ik heb alleen niet veel contact met de meeste, ik heb hier weinig behoefte aan omdat ik niet met iedereen een band wil opbouwen omdat ik weet dat ik ze toch nooit meer zie! Veel contact met een meisje en een jongen, die ook allebei zitten te twijfelen om te blijven wonen! We zullen dus nog even afwachten!!!

Vrijdag 21 oktober naar Guus Meeuwis geweest! Wat een feest was dat! Heeeerlijk, oud hollands. Alleen maar Nederlanders en hollandse muziek! De afterparty was ook heeeel gezellig.

Natuurlijk heb ik hier ook de wedstrijd van het jaar gezien. Ajax- 010! 22 maanden van tevoren vrij gevraagd vooor deze ochtend. De wedstrijd begon hier om half 7 s'ochtends live. Zaterdagavond na me werk maar in 1 x door gegaan met een paar jongens, was een zeer geslaagde nacht, en een vermoeiende ochtend. maar het was weer iets om niet te vergeten!

Het eiland is ook weer een Rijnsburger rijker geworden, een meisje uit rijnsburg is hier ook komen wonen, Bij Cabana Beach! altijd leuk natuurlijk!

Volgende maand eindelijk wat vakantiegangers vanuit Rijnsburg, Dolle en Hans! Dit zullen 2 leuke weken worden waarschijnlijk!

Eindelijk hadden we er weer Nederlandse collega's bij, 2 meisjes. Maar deze vertrekken helaas volgende week weer naar Nederland. Ze zijn, toen ze thuis kwamen, overvallen met pistool en al dus ze zijn er klaar mee en willen gelijk terug. Ik heb bijna ditzelfde meegemaakt toen met ik een jongen naar de Dokter liep. Iemand die ons zag, rende naar zijn huis en kwam schreeuwend naar buiten rennen. Wat zijn bedoeling was, wisten we niet zeker! het enigste wat we wisten dat het geen zuivere koek was en dat we gelijk moesten omkeren. We zijn dus een hotel ingelopen en vanuit daar een taxi genomen. Dit is pas het eerste of tweede wat ik nu mee maak qua criminaliteit. Niks aan de hand dus. Ik kan hier ook hartstikke goed van me afbijten hoor, dus je hoeft je geen zorgen in Nederland te maken!

volgens mij missen een aantal mensen me wel in nederland! De vaste zaterdagen waren natuurlijk altijd hartstikke gezellig! Wie weet wanneer deze weer komen!

Deze vrijdag gevraagd of ik kan werken op een privéfeest en voor s'avonds gevraagd bij een groot feest waar de bekende Vato Gonzalez draait! Ik ben dus gewild, dat is altijd een goed teken, toch?

Nou, ik ga me pakketje maar ophalen vanuit Nederland, nog even chillen en dan weer aan het werk!

Mochten jullie nog benieuwd zijn naar iets, stuur me even een mailtje!!

Nou, de warme, hete, zonnige groeten vanuit Curacao!

Jackkkiieee!

PS: Ik zal kijken of ik een beetje zon naar jullie kan sturen, hebben jullie wel nodig denk ik!

Reacties

Reacties

Hans en Erica

Wat een leuk bericht! We hopen dat je het pakje snel kan afhalen. Maar, zoals je zelf vaak zegt, het tempo op Curacao is niet zo hoog. Hahaha! Nog even geduld misschien? Groetjes en tot snel op de digitale snelweg of de telefoon.
XXXXX

oma Els

hallo Jack, zoals we kunnen lezen heb je `t erg goed daar, gelukkig maar. Heb je inmiddels Beatrix, Al;ex en Max al begroet ? Die doen maar weer "een rondje warm weer", zou ik ook doen ! Mooi dat je zo gewaardeerd wordt door je baas, houden zo !!! Groetjes en liefs OmaXXXXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!