jackvandam.reismee.nl

Eii---nnnn--dddeee--lliiijjjkkk naar huis!

Nou, na 2 maanden toch nog even 1 verhaaltje!

Vorige maand heb ik de keuze gemaakt om weer leker terug naar huis te gaan! TOPbeslissing al zeg ik het zelf! Ik ben er nou toch wel aardig klaar mee hier. Na een hele leuke, leerzame, ervaringvolle tijd vind ik het wel goed zo. Ik heb het eiland nou wel gezien, en geloof het of niet, ook elke dag de zon, en lekker terrasjes pakken gaat ook vervelen! Hoe raar dat nu ook klinkt met de Nederlandse kou, waarschijnlijk zou iedereen nu wel met me willen ruilen! Deze laatste week goed ziek geweest. Schuimbekkend op de grond, in bed getilt, 2 dagen in bed gelegen, naar de badkamer lopen was een vermoeiende strijd. Na 2 dagen in bed te hebben gelegen was ik weer opgeknapt maar toch nog niet helemaal fit. Was toch nog snel moe en me eetlust was ook nog niet helemaal terug. Zelfs gister, op me eennalaatste dag, donderdag vaak een van de leukste stapavonden, nog steeds niet helemaal fit en rustig aan gedaan zodat ik vanavond een leuk feestje kan geven!

Vanavond mijn afscheidsfeest thuis, en zo te horen word het een drukke boel! Om maar even op te noemen wat er ongeveer gaat komen: Stagairers, antilianen, vrienden van de Security, United States Marine Corps, Koninklijke landmacht, collega's, vrienden, alles en iedereen, dus word vanavond een hele gezellige boel!

Na 5/6 maanden van huis te zijn geweest, ga je toch beseffen, hoe goed je het eigenlijk thuis wel niet hebt. Alles staat altijd voor je klaar, eten, drinken, ouders, vrienden, familie, geen kosten voor het huis, heeerlijk, lekker 'thuis' zijn!

Vandaag laatste dagje genieten dus, en morgen ook nog even lekker chillen en dan rond 4 uur smiddags naar het vliegveld, ik kijk er nu al naar uit! om 19;10 de lucht in en om 10:25 aankomst op schiphol, ik kan niet wachten en vertrek het liefste nu!

Nou, mensen, dit was dan mijn laatste reisblog vanuit Curacao!

Curacao 2011, een tijd om niet te vergeten!

Groeten vanuit nu nog curacao!

Reacties

Reacties

Oma van den Bosch

Na ons gesprekje op skype wil ik je toch nog even een fijne reis toe wensen. Gezellig weer thuis met Kerst in de kou misschien wel sneeuw ( voor mij hoeft dat niet )leuk om te horen dat je `t wel waardeert dat thuis alles voor je geregeld werd, maar dan zie je `t niet. Houden zo !!!!!
GOEDE REIS !!!!!! Liefs OMA

Hans en Erica

Hallo Jack!
Je hebt weer een leuk verhaal geschreven op weblog! Nou, je kamer is tiptop in orde, een heerlijk schoon en warm bedje staat weer voor je klaar. Ook je favoriete maaltijden krijg je weer voorgeschoteld hoor jongen. We zien je wel op Schiphol, met of zonder snor en baard. We laten ons maar verrassen. Goede reis en tot zondagochtend. Je hebt goed weer bij de landing op Schiphol, dus uitwijken naar Duitsland zit er niet in :-) Gelukkig maar he?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!